WHERE IS ROONEY?

holaholahola

jag lever. alla lever. bra gjort. maggermaggisch va soft! vill tillbaka nu på engång faktiskt. typiskt mig, som alex skulle sagt. men det gör inget. det va grymt att slippa vässisfacere och driva med britter. många trodde att det va 90-talets tid där nere, men nope- ingen sådan till synes! tacos och sängen var dock guld värt igår. tänker inte skriva mer om hur det var där nere. ni som var med, ni vet. det är er jag delar minnena med. ni som missade det för nåt annat trist, ni får inte veeeeeta. ha! (eller så orkar jag inte. välj själv.)

där nere skrev jag en lista med allt jag skulle hinna med när jag kom hem. listan blev ganska lång. jag borde börja typ prick nu. om jag ska bli klar innan jul. jag vill hinna fira jul, så lika bra att börja.

nu börjar allt på riktigt. jobb. jobb. jobb. träning. träning. träning. jag har mindre än 1 månad på mig att träna upp mig inför kun cup i ungern. hur ska det gå? kanske ska börja med att bli frisk? inte varit så sjuk som jag var nere i maggan på 10 år. sånt som händer. men nu vill jag bara återfå kondition och motivation. för ungern kommer bli hettttt

nu måste jag dela ut reklam från theas tandhälsa. buä. det suger ju. vi får iaf 15 000 till fussballen. men jag har ingen lust att leka en tattig svensk direktreklamare i grannområdet. kanske mutar jag fars. han har ju aldrig varit omöjlig förr.

njuter förresten masssa av att det är molnigt. tacka vet jag sverige. här kan man räkna med moln. pallar verkligen inte steka 1 sekund till. kan hända att bilder från maggan kommer förresten. får se får se!


Kommentarer
Postat av: suzi

hahahah stek äre bästa

2008-07-02 @ 15:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0