joppa loppa

även fast jag var uppe med tuppen pga öppning igår på coopish gick det passet in på topp 5 listan av alla mina miljoner pass jag gjort där. topp 1 ligger nog ändå midsommarafton förra året. jag och kimpish. inte en kotte till synes. jouren strejka. "när ni går från kassan behöver ni inte jobba. jag strejkar". vi grät lite. tråkigt att inte få fronta mejeriet liksom. sen busa vi.

mors&fars lämnade staden i söndags så jag leker att jag bor ensam. det är rätt soft. fast idag nåddes en gräns. diskmaskinen kunde inte ta in minsta gaffel till. jag övervägde att diska alltsammans för hand. men nej, jag svalde min stolthet och ringde murran o frågade hur man sätter på maskinfan. haha.. det har liksom inte blivit av förut. men jag lovar, jag var expert på det i villan. vrida till borsten liksom.

igår hyrde jag och pimpen film på joker för endast 9 kronor. de har bara en dator man kan hyra ifrån och när de bildades en kö bakom oss blev vi stressade och tog arn. arn var inget bra val. sedan drömde jag mardrömmar om joker. jag drömde att jag snattade ett paket knäckebröd med kanelsmak. sammanträffande att jag varit sugen på just det ett tag, där det står så ensamt i hyllan på coopan.

justja. för alla ni som undrar- jag överlevde reijos första pass. med nöd och näppe dock. men jag trodde inget annat. idag är mina ben kylskåp. sånt där man får leva med antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0