ses i nästa liv, då vi är rika och berömda

tänk hur stort det har blivit med bloggar egentligen. när kom den första? vem kom på det? soft person.

många har några favoritbloggar de går in på då och då när de vill ha något att fördriva tiden på. de kan alltså gå in och kolla några inlägg och sedan klicka vidare till någon ny blogg. det är vissa det. jag önskar jag vore en av dem. jag kan inte hantera bloggar på ett normalt sätt. jag har mina bloggar jag måste kolla varje dag. om jag missar någon dag är det inte hela världen, men jag måste ta igen alla inlägg jag missat.

detta börjar bli väldigt frustrerande. till en början hade jag en 4-5 bloggar. då var det inga problem. idag har jag en 10-15. jag kallar det ett missbruk. när jag ser att en person inte hunnit uppdatera sedan jag kollade sist blir jag sjukt lättad. yes, jag slipper läsa. men t ex blondinbella. 17 inlägg om dagen. en bloggmissbrukares mardröm.

det går an när det är sjukt sköna människor som på 1000apor. de får mig alltid att le och då känns inte detta missbruk lika jobbigt. men. personer som stina-lee. hon är så sjukt normal. det händer lika lite i hennes vardag (i varje fall det hon delar med sig av) som man kan ta tänka sig att det händer i en blind snigels värld. hennes blogg är jättepopulär. men varför? vem fan vill läsa en blogg om en normal person? vad är roligt med en normal person? hon har inget jobb. hon lever på bloggen. det enda hon pratar om är hennes pojkvän, hennes 2 hundar och ibland hennes mamma. hon verkar inte ens ha några vänner. sedan visar hon ju dagens outfit också. det kasnke mest irriterande ärr nog hennes språk. använder sig av tråkiga klyschiga svenska ordspråk. säkert jättetrevlig. men hemskt sjukt jättetråkig. ändå måste jag läsa. fan. finns terapi?

saknar magnus ugglas sjukt mycket. han slutade när han var på topp också. en man att se upp till.


Kommentarer
Postat av: suziiii

HAHAH är det enda jag säger

2008-07-10 @ 22:41:01
Postat av: susspuss

oj hahaha jag trodde inte kommentaten godkändes så skrev igen fast skrev på fel inlägg, men hey du fick två i alla fall :)

2008-07-10 @ 22:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0