die schlampe

igår var jag dödstrött efter att endast ha hunnit sova 7 timmar (katastrof för mig) och jobbat. men jag tog mig i kragen och rullade ner för backen till sandgärdet. där möttes jag upp av 3 störtsköna gussar. hanna, kimpa och självaste värdinnan. hanna skjutsade oss till filmkedjan för att hyra film. alla utom hanna hoppades på att det var stängt. det var ju så mysigt att glida runt i hennes bil. men det var öppet. vi hyrde factory girl. den var bra faktiskt. fast den var djup. jag kände mig rätt stolt efteråt. att jag tagit mig igenom den så att säga. och jag var knappt uttråkad. jag var i rätt sinnesstämning tror jag. fast efteråt var jag tvungen att få några saker förklarade för mig. som ifall den var verklighetsbaserad och vem hon egentligen skulle spela.
hanna: eeh... alltså.. sånt där är nog roligare om man vet innan filmen lotta? annars skulle man ju inte fattat vad hon var för sjuk människa!

äh. det gör inget. jag lärde mig ett nytt tyska ord. die schlampe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0