´shan shan the man

det är lov och jag gör precis allt man ska göra på ett lov. chillar, kollar på film, sover alldeles för mycket, gör ingenting alldeles för ofta, tränar och busar med freundins. en jävla karamell man bara  vill suga mer av när skolan börjar. jag får panik-ångest-attacker när jag tänker på att skolan börjar på måndag. men samtidigt- lika bra att få det överstökat? så vi får studenten någon gång. jag hoppas en viss lärare fortfarande är sjukskriven. fast det är väl inte särskilt troligt. nej.. fick lite dåligt samvete nu. hoppas inte det för dennes persons hälsas skull. men för min skull. vi är inte som handen i handsken precis.

men idag ska jag bryta denna vinnande trend av allt man gör på ett lov. jag ska plugga och jag ska fan göra det ordentligt. jag har cirka 4 timmar på mig och fan vad jag ska vara nöjd efteråt. sedan blir det spåret med västerås ik and then vidare mot jompas place!  looking forward som aldrig förr. som den gamla goda tiden lilla jomp.

wellwellwelll....nu börjar jag då. wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck a duck... ska vi ses i morrn? vi kan ju mysa lite iallafall på stan? du kanha en skyddsmask;)

2008-01-03 @ 20:00:37
Postat av: lorra

hmmmmmm vem är du? varför ska jag ha skyddsmask? hahaha

2008-01-04 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0