sexypär

år när jag kollade på idrottsgalan kom jag på mig själv förbereda ett tacktal. haha jag vet vad ni tänker. självklart kommer jag aldrig ta emot ett sånt där jävla pris, men man sitter ju alltid och har åsikter (inte enbart negativa)om andras tal. men vad skulle man själv säga? haha början på mitt tal var:  "för många idrottsstjärnor idag var det en dröm och ett mål som unga att en dag stå här och ta emot detta pris. för mig var det inte så. jag var så dålig att den drömmen inte ens hade blivit född" plötsligt vanknade jag ur mina extremt fula tankar och garvade på mig. gör det ni också. hahhahahhaa. det tar emot- men var tvungen att dela med mig.

idag är jag glad för att

  • en sten föll från bröstet när vi fick beröm från sivan för vår bokföring! det händer kanske varje sekel. lotten föll på oss. ojoj.. värt att fira.
  • uggla är hemma från thailandet och fortsätter leverera. du är ju så jävla skön. amen.
  • mina ormbrillor har anlänt. fan vågar inte terra dom!
  • det var nåt mer. fan minnet sviker.

haha jag hann inte mer än spara inlägget förrän minnet kom tillbaka. jag är glad för att en viss ryss blev knäckt idag. hallelujah!


tjarå!


Kommentarer
Postat av: Amanda!!!!!!

Haha! "en viss ryss" klockrent..

2008-01-15 @ 21:44:03
Postat av: joumsiman

du är läcker

2008-01-22 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0