puss

jag har aldrig riktigt förstått mig på dem som skrivit blogginlägg bara för att liksom. bara berättar vad de gjort under dagen eller något annat meningslöst. nu gör jag. det gick snabbt. vet inte riktigt hur jag hamnade här. har inte ens märkt det själv. men nu har jag någon slags i grej inom mig som måste bort ganska ofta. den kan bara försvinna om jag skriver massa shit här. jag måste nog komma på nåt..

mina ögon hänger. pallar inte jobba... fast då blir jag nog lite piggare i guess. har inget annat val så..
såhär dagarna innan skolan börjar känns hela världen övergiven. men det kasnke bara är jag som känner? nyss var alls så ljust och grymt. men någon släckte fan lampan.

fan vad jag kommer sakna alla tomtar och ljusslingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0