jompa is back

och så var det dagen efter. igen. det snöar ju iaf nu. det är fint.

jag blev inspirerad av jompas fina nyårsinlägg. men jag har inget o säga tror jag.
eller det finns mycket att säga om 2007. men också jävligt lite. det har hänt så mycket, men också så jävla lite.

jag hann åka till bulgarien, irland och italien i varje fall. det var väl rätt nice. resan som speciellt kommer kommas ihåg är självfallet bulgarien. ska jag vara helt ärlig vet jag inte om jag hade så jävla kul. det är här är nog första gången jag säger det.. haha nej men den första veckan där var riktigt jävla hemsk. jag ber om ursäkt till er som var mitt sällskap. men jag mådde inte bra. det låter sjukt. men kan inte förklara med bokstäver. det gjorde dock att andra veckan blev underbar. jag vet inte om det var för att jag var så minusinställd att minsta lilla blev trippelplus. men kul som fan var det. kanske bästa jag varit med om. jönköping snart, jompa? jag tror fan jag gick framåt som människa. jag vet inte varför eller hur, men nåt hände. kanske inbillar jag mig. framåt går man nog varje dag? och då menar jag inte bokstavligt framåt, för visst har man sinna svackor då allt går i baktakt. men man lär sig av dem. i hope.

fotbollsåret 2007 var kasnke det sämsta i mitt liv. lite tråkigt. tänker på det ganska ofta. förstår inte hur det plötsligt var jag som stog där med ansvaret och makten. vi var överens och även fast jag vet att jag hade 30 man bakom mig kände och känner jag mig riktigt ond. fotbollen kan alltså bara bli bättre. jag vill så mycket.

skolåret var väl sisådär. ett tag kände jag mig ganska smart. men det gick över snabbt. jag vill bara ha studenten här NU. men först har jag några saker att klara av. jag ska klara det. speciellt ett löfte. det håller jag så hårt. 1 januari hör till förra året enligt mig. de flyter ju ihop, eftersom allt börjar efter 12. alltså 1 januari = fortfarande 2007. det är okej om man gjorde något dåligt 1 januari. 2 januari= på riktigt. 2008. nu kör vi.

 jag har några nyårslöften. men det betyder otur att säga dem har jag hört. en smart sak jag dock kom på själv är att om 12-slaget var riktigt dåligt kommer året bli riktigt bra! ni vet "tur i spel- otur i kärlek" and viceversa. precis så är det med 12-slaget. hoppas jag. för det sög verkligen. jag förstår inte riktigt vad som hände igår. vi hade fest att åka till, men vi drog till stan och krogen. varför? onyktra tillstånd är fan inte att lita på. man fattar ju världens sämsta beslut. men allt som händer är meningen. som jag brukar säga. fast jag bara undrar - vad var meningen med det där? kanske att jag fick upp tron för att snälla medmänniskor faktiskt fortfarande existerar.


jompa is back. haha vi ska prata du och jag. precis som förr om åren. jodu, det är en sak som är säker.

Kommentarer
Postat av: jompa

I´m here to staaayyyy!! 2008 lotta, känner du hur smaskigt det låter? Jönköping here we commmeee

2008-01-01 @ 23:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0