jag börjar imorgon

kära dagbok.


idag var en utomordentligt fin dag. skoldagen innebar noll plugg, vilket genast fick oss alla på ett gladare humör. casper3 visade prov på att vi faktiskt kan samarbeta. i alla fall lite. det var mysigt att för en stund känna känslan av sammanhållning. mycket ovanligt när det gäller casper3. jag känner att vi är på gång och hoppas att den vinnande trenden håller i sig.  jag lider med de som går både ekonomi och samhäll. vi kan säga: wei casper3 är bra tralalala! ni kan säga: hejhej vi är caspsp3! jag ber om ursäkt, det gör jag verkligen, men: fettfult!!! moahahaha.  för att inte tala om ekonomi: vi är caspei3! plus plus plus att ekonomi måste säga A och B.

den fina dagen ville inte nå sitt slut riktigt än. vi räknade kosing i lagkassan och fick en mycket glädjande nyhet. dessutom drog vi en mycket trevlig affärslunch på staden och planerade in en mogen semester. jag ser fram emot den och studenten med er tammefan!


nu mår jag illa. men det gör inget. jag börjar imorgon. tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0