spppppplasch

matte idag 8-9.30. krigarmatte som vanligt. men efter nästa torsdag är det slut. då ska jag fanimej fira ordentligt. men först ska jag klura ut hur man firar ordentligt. aldrig förr har jag kämpat så mycket i en kurs. åtminstone inte vad jag kan komma på nu iaf. ändå har jag aldrig haft ett så dåligt betyg i något ämne. ett jävla G. så ensamt. så iskallt. fuck. det finns en liten bråkdels chans att jag kan fixa ett VG. denna bråkdels lilla chans innebär så mycket mer än det gamla goda uttrycket "blod, svett och tårar". vad kan jag inte precisera mig i, det skulle ta för mycket energi av mig. frågan är: ska jag göra´t?



det är med sorgens stämma jag meddelar de som ännu inte hört den brutala nyheten: Magnus Grymmast Uggla lade idag ned sin blogg. du var ljuset i tunneln. din jävel. hur kan du? typiskt dig. fan.

det är så att man ger upp förtroendet för hela världen. ingenting kommer vara för evigt. efter 18 år har jag insett det. det tog sin lilla tid. men vilken jävla splasch. rakt i ansiktet. mitt i prick. nu börjar nog livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0