jag gjorde det

nu är det rätt nära. jag hade inte tänkt mig att det skulle vara såhär. jag är ju inte förberedd. jag kommer inte ens ihåg vart vi skulle mer än jamaica och mexico. men bara att byta miljö, det ska bli soft. och jag på känn att det är en semester utöver det vanliga som väntar så det blir säkert nice. synd att jag åker dit vit som en krita, hade ju tänkt sola innan... men.. det är inte värt lukten. haha fy sate. kan ju alltid sola solarium på båten också. men det känns ju lite fusk. sola solarium i karibien. rätt fegt fan. bara mesjevlar som ägnar sig åt sånt. precis som jag!

jag är typ sjukt överlyckligt glad att matte C kursen är avklarad. äntlich. efter 2 timmar var jag äntligen klar med slutprovet (självklart satt jag in i det längsta) och när jag gick mot bussen fick jag glädjetårar. haha jag har aldrig förr kämpat så mycket.

idag hade vi "städmöte" hemma hos mig. vi skulle dela in lägenheten i 3 zooner. vi var alla oense om hur dessa 3 zooner skulle delas in. efter cirka 30 minuter hade vi lyckats komma över den tröskeln. sedan gick det cirka 40 min till innan vi kommit överens om vem som skulle ta vilken "zoon". jag hamnade visst på damningen. det skulle ta längst tid och morsan ville straffa mig för något som fortfarande är okänt. hmm, nu kanske jag låter som iq-befriad gånger 38, men jag kom inte på hur man dammar nuförtiden? jovisst. jag har ju varit rätt bortskämd när det gäller den biten. men damma trodde jag bara gamlingar gjorde. ser en färggrann dammvippa framför mig. känns rätt ovärt. mama blev lite arg. jag fick "träna" på en fönsterbräda. haha en liten fönsterbräda- hur fel kan det gå tänkte jag. mama och papa tittade med granskande ögon på medan jag dammade fönsterbrädan. jag gjorde sammanlagt 7 fel. där ser man.

Kommentarer
Postat av: säna

HAHAHAH dödamej:)

2008-02-22 @ 10:44:29
Postat av: alibabowa

haha jävla jävel

2008-02-28 @ 12:07:42
Postat av: sp

jag saknarej, kom hem

2008-02-28 @ 12:26:24
Postat av: älly joe

i've got a blues bununk budunk. i've got a bluuues budunk budunk. it's a "i-miss-lorra-and-i-want-her-to-come-home-kind-of-blues", budunk budunk. i've got a bluuhohooes budunkt budunk....

jag har spelat in den här på ett kasettband som dår ska få lyssna på när du är hemma sen så att du inte missar något av min hemmagjorda bakrundsmusik

2008-03-04 @ 14:06:42
Postat av: Anonym

uppdatera innan jag skriver en ny sång...........

2008-03-05 @ 23:12:49
Postat av: lorriskorris

hahahhaa ey fyfan vad fint. jag är mycket rörd! vill tacka alla mina 2 fans, jag återkommer när fingrarna funnit inspiration!

2008-03-07 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0