Sa bonden och högg sig i benet

Heyho!

Jag lever. Tror jag. Gör ni? Har ni fått någon julkänsla? Jag trodde att jag åkt till det ultimata stället för att få julkänsla, det låter ju så i alla fall- alperna. Men niet, jag saknar alla fina adventsljusstakar som pryder Sveriges fönster. Det är en sjukt bra tradition. Mycket underskattad ju. Jag ska gå till Impreis, coopans motsvarighet här nere, och kirra lite julglitter eller något annat att pryda sängen med. Haha, kan ju inte bli annat än succé. Sedan är julen ändå säkrad tack vare bästa Kim Lindh. Hon tänkte på arma mig (läs nig, fast med m) och skickade med en klapp!! Det var kanske det finaste någon gjort för mig, haha, som sagt- julen är säkrad, jag är dig evigt tacksam Pimpy. Min rumskamrat har lite mer erfarna föräldrar och familj, så hon har massa klappar med sig. Men jag öppnar min sist så blir det ändå min klapp som blir mest ihågkommen wohohoho :)

Justja, här får ni se min wunderbara frulle! Made by Lorra. Inte illa vaaa? Wups, såg nu att detta var från dagen då jag gjort allt fel. Menmenmen, ni skulle gilla den ändå! Förutom mögglet på brödet, he he he.


Wasa mjölk?
        

HAHAHAHA! Vet ni vad jag hörde på radion en morgon när jag kirrade frukosten? Charlotte Perrelli "tusen och en natt" PÅ TYSKA! JAG LOVAR. Helt hundra. Hur desperat får man bli? Haha lilla charren........

puss brushor!


Kommentarer
Postat av: Hultan

hahaha driver du? på tyska?? JAG MÅSTE GOOGLA!!

2008-12-15 @ 16:53:17
URL: http://hultan.webblogg.se/
Postat av: s.

hahahaaaaaaaa!!!

2008-12-15 @ 23:24:09
Postat av: k

Hahaha fan orka höja mig (läs nej, fast med m) till skyarna, du vet inte ens vad som är i paketet! Helt ärligt så är det ganska tattiga grejer haha.

2008-12-16 @ 01:45:34
Postat av: L

HAHAHA jag fattade inte "läs nej fast med m" först, haha fyfan.. helt ärligt: om det är så är 4 mandelbiskvier i det där paketet så skulle jag bli överlycklig! haha ett paket är ett paket.. det gör att jag inte kommer känna mig lika ensam på julafton, därför är du värd en klapp på axeln och lite till- typ bli höjd till skyarna! förresten du svara inte på vad årets coopan-julis var? haha jag är ju fett nyfiken! 10 kg cheddar- favorit i repris? :D jag har tvättat idag förresten. helt sjukt. vet dock inte om det blev rent eller så, det visar sig snart...

2008-12-18 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0