niemand

Allt är så sjukt. Aldrig förr har tiden gått så sjukt sakta, samtidigt som den bara flygit förbi? Aldrig förr har jag lärt mig så mycket, alla kategorier, inom loppet av så kort tid. Aldrig förr har jag känt mig som ett barn, såsom jag gör nu.

Jag vet faktiskt inte vad som händer. Det är tydligen lördag idag. Och snart är det julafton. Mina tankar inför den dagen är inte riktigt desamma som de brukar vara. Julhandel har jag inte haft en tanke. Den där vanliga stressen är helt annorlunda. Min tankar går till- hur ska jag, Lotta Sandahl, klara av tallriksservering? Bära tre tallrikar samtidigt? Haha, jag vet att ni vet, men dom vet inte det..... än- im not the right person for that!!! Haha, jag fick med mig några tallrikar till lägenheten, så ska "träna". Förrätt, soppa, huvudrätt och efterrätt. Det vilar på mina axlar att all denna mat transporteras smärtfritt mellan kök och matsal. Alltså.. jag borde genomskåda alla transportvägar med förstoringsglas för att undvika eventuella flisor som kan snubblas över?



Das hotel

Kommentarer
Postat av: joumme

hahahahah du kommer klara det jag looovar

2008-12-20 @ 19:32:55
Postat av: a

knepet är att inte tänka

2008-12-22 @ 11:54:21
Postat av: a

haha, eller?

2008-12-22 @ 11:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0