tisdag

jag sitter här med studentmössan på skallen och filosoferar på vad som händer egentligen.

idag hämtade jag ut studentmössan, ett vinglas, en tröja och lite annat tjaffs. det var soft! fast det snöar ute. som att gud bestraffar oss för något. skolan sviker också. man ser hur alla 3or håller på att gå in i väggen av allt plugg som vi köttas av. lärarna gör det här med flit. det vet jag. förutom harry då. haha.

damn vad jag vill köra sista slutspurten nu. är ju faktiskt en hel del betyg som hänger på mina prestationer de kommande veckorna! men min själ säger klart och tydligt stopp. hur gör man då? nedrans själv. det går i alla fall lite lättare att skriva ett arbete med studentmössan på märkte jag nu. jag hatar förövrigt sådana här perioder när alla går in i sitt plugg så mycket så man inte märker dem. im one of them.


och sen ska det ju bli jättemysigt att köra intervaller och lira fotboll ute på ringvallen idag i det vårsköna vädret. mitt jättepigga humör får mig verkligen att se livet på den ljusa sidan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0