SIGURDSGATAN IMORGON, VÄSTERÅS!

det känns lite som att våren börjar komma. men ingen idé att hoppas på för mycket! eller så kan man ju tänka positivt och inte på morgondagen.

idag tackar jag harry på carlforsska som gav oss en fri eftermiddag. du är fasen grym. jag lovar. visst, han har svårt att säga nej och är lite för snäll när det gäller både betyg och så. men äntligen får vi skriva! jag njuter i fulla drag, har saknat det sedan agneta myhrs tid i ettan. hon var också guld värd. men sen kom en annan kvinna och tog bort min motivation till svenska till 100%. harry tog upp den igen. jag har lärt mig mer av dig på någon måndag än jag gjorde på hela tvåan. tack somfan!

nu borde jag ta mig i kragen och ta tillvara på dessa 3 timmar innan jag börjar jobba.. det blir rätt soft att jobba ändå. jag jobbar med kimpen igen och det är alltid nice, plus att vi har möte 17-19. jiha 2 timmar mindre i kassan är sköners.


FÖRRESTEN!
KOM TILL SIGURDSGATAN IMORGON. VÄLGÖRENHETSKONSERT. DEN KOMMER BLI GRYM TROR JAG.
20-01. 50 KR I INTRÄDE- GÅR OAVKORTAT TILL BARNCANCERFONDEN.
BE THERE. OR DIE. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0