palle

det känns som att jag blev blåst på gårdagen. skriva prov från 8.30-16.30, helt frivilligt också tog både på tid och krafter. sedan fyllde farsgubben år så då var det bara att infinna sig framför tårtorna resten av kvällen! grattis i efterskotttt förresten. justja klurreklutts farsa fyller ju samma dag, grattis på dig också!
snart kommer lina hit och vi ska vara duktiga och studera. sedan ska jag ner till ringvallen en snabbis för att spela 1 halvlek på våran match. sedan får jag lite brådis hem igen för att duscha o käka innan plikten och jobbet kallar. jag lever lite tight men det är soft! fast jag hade kunnat bjuda 500 för en extra ledig dag. määän så funkar det ju inte. imorgon 8.00 måste jag infinna mig i ett klassrum, för företagets skull. kommer vara död som en apa, det vet jag. men det gör inget.

jag håller på att leta studentklänning också. utan vidare resultat. eller jag önskar att jag hade letat massa, men efter 5 minuter somnar jag. det där är inte riktigt mitt område. känns som att jag måste hyra nån bög för att få ordning på det där! man tar ju bara studenten engång så lika bra att slå på stort. vad kostar tullen förresten om man köper en klänning från usa? det blir nog att sy upp en ändå.

/palle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0