killing

jag känner mig helt sönderpumpad. kom typ nyss hem från högskoleprovet. nu är det gjort. det är det positiva jag bär med mig. och en o annan erfarenhet rikare kanske också. men där stannar vi vid positivieteten. katastrof är ett passande förnamn. slick ett fint efternamn. jag trodde faktiskt inte att jag sög såhär mycket. innan sa jag till mama "jag är nöjd om jag får 0,5." hon skrattade. eftersom hon gick 1,6 första gången. "jag hade lite tur". fan vad arg jag blir sådana där människor, som mamma, som är så jävla smarta!! hon skrattade åt 0,5. såhär i efterhand skulle jag bli nöjd med 0,2. eller nej det skulle jag ju såklart inte. men jag förväntar mig inget annat. jag har så många luckor i mina register bak i hjärnan att jag inte vet vart jag ska börja.......


jajajajajajajaja. det var en fin tanke att försöka i alla fall lorra!

igår skulle företaget prata i radion, 2 tjejer på kopplarlunden frågade oss och varför inte. jag ville absolut inte prata, men jag ville absolut bära med mig erfarenheten ifrån att ha snackat i radio. jag blir mer o mer lik min kära mamma. det finns inget jag kan göra. det är redan kört. hon blev såklart jättestolt iaf. kul för na!!!!!!!! ha ha
jag och issa snackade iaf och hahaha det var sjukt. vi försökte undvika ett visst samtalsämne, men det gick tillslut inte. jag undrar om det märktes av andra? haha men det va fan kul! "klässbol" hahaha. lilla kenta lär ju bli hyper när vi skicka det till honom.......

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lotta jag kommer få 0,0 så du är bättre om någon om du får 0,2 iaf!!! :D

2008-04-05 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0