joppe

idag är det jättemycket vår.

jag hade räknat med att gå full dag fram till 3. men fick den störtsköna suprisen att vi inte hade någon religion idag. 12.30 är ju lite smått skönare. dubbeltimmen i natur skulle jag dock kunna byta ut mot den mest avancerade nivån i fransk grammatik, trots att jag inte förstår ett ord franska. så tråkigt och ointressant är det. vem som helst skulle kunna göra det där ämnet lite lite roligare. man skulle nästan kunna tro att du går in för att få ämnet naturkunskap till att ta priset världens tristaste ämnet. men det komiska är ju att du inte gör det. du behöver inte gå in för det. det är ju lite komiskt. första lektionen. sedan är det otroligt jätteirriterande. i onsdags hade vi hål i 2 timmar tills naturen, vår sista lektionen skulle börja. vi väntade på vår kära lärare i 30 min, men nej, vår kära lärare dök inte upp. idag frågade vi vart han hade hållit hus. OJDÅ han hade visst "totalt glömt bort det". jamen gud vi förstår dig "lätt hänt". är det okej att en lärare glömmer bort en lektion? "jag är ju bara en människa". det är inte ett dugg konstigt att svenska ungdomar halkar efter i utbildningsnivå jämfört med andra i-länder.

jobbjobb idag på coopan. har lite dåligt samvete för att jag missar träning igen. men vad gör man. har i alla fall nåt att se fram emot- onsdag och looptroopan. wiho hoppas ni uppfyller mina förväntningar. ser däremot absolut inte fram emot torsdag och beep-test och massa andra skit-test. finns inget värre. undra om jag verkligen kommer kunna ha kul på onsdag. blä för test.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0