jaharå

idag börjar jag 14.40. grymt grymt grymt soft!

även idag planerade jag att ta tillvara på dagen med plugg och annat shit. men nej, lyckades sova 11 timmar. jag fattante vad som händer. nu när våren och solen kommer brukar väl de flesta trötta människor finna vägen bort från att sova massa som de gjort under hela vinterhalvåret? hm mysko. jag kasnke borde söka help.


och religionen går jättedåligt. och årsredovisningen har jag o bellsa inte börjat med. det ska vara klarre på fredag. vi vet inte ens om vi sålt klart med företaget? bläää. vi är ju grymma, men ofta i sista sek! allt löser ju sig. men, det är jobbigt värre dessförinnan! och provet dagen efter london trodde jag att jag skulle kunna börja med nu. men nej, religionen etsar sig fast.


jaja. tråktråk. hade inget bättre att komma med idag! imorgon får jag i alla fall lira lite kula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0