en vanlig måndag

 jag har tänkt på en grej: hur fan gör man pasta?


jiha nu är det klart att det blir ungern i sommar! blir en grym upplevelse och jag längtar som aldrig förr! grym känsla att fotbollen är tillbaka på riktigt. ser tammefan fram emot nästa helgs matcher också. det var inte igår. denna känsla är så jävla oslagbar. MEN jag vill mer än svingärna ha med min finska pinne, sossla pajunen till ungern. inget skulle vara roligare. haha fan så kul vi skulle ha. haha fick mig ett skratt vid tanken på oss 2 flyga. menmen... ibland får man väl kanske inte alltid som man vill. damn.

idag blir det plugg och puls/intensiv med emmsi. hur nu det går.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bra fråga.. hur gör man pasta:P

2008-04-07 @ 16:06:22
URL: http://JohannaCaroline.blogg.se
Postat av: sossposs

hahahaha

2008-04-07 @ 16:35:23
Postat av: sossposs igenrårå

bara för de här inlägget blev jag taggad!

2008-04-07 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0