dead-head

jag fortsätter att vara jättedöd och det är apdrygt när solen skiner. istället för att sova tog jag mig i alla fall i kragen och drog en prommis till hälla för att luncha med farsan. det var gott o så. men väl hemma var jag ännu dödare. alex lurade mig. hon sa att jag skulle bli piggare.

nu är i alla fall nationella avklarat. inte för att det va så påfrestande. men alltid nåt. om det ändå hade varit reglionen. menmen. jag undrar om harry kan anklaga mig för plagiat av mig egna redovisning? alex trodde det. joumana trodde inte det. fifty-fifty alltså. konstig nog ser jag justnu mest av allt fram emot att jobba ihjäl mig i sommar, förutom london då. hoppas verkligen jag får det.... vore så skönt.


hoppas jag är död imorgon för det skulle vara skönare än att köra beep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0