dan före dan före dopparedagen (eller nåt?)

denna underbara torsdag fick vi ännu ett härligt arbete i uppgift av den grymmaste läraren siv. jiha. alex säger att jag bara skriver om skola. im so sorry. men det tar upp 98% av min tid för tillfället. idag var en konstig dag. jag kan inte förklara. men bellan och mallan kan intyga. jag blev så uppstressad så jag blev virrig och lugn på samma gång. haha fy sate det var jobbigt. men nu är jag nog på bena igen! jag och bellso fick kanske 1/15 del gjord av årsredovisningen och det känns fan bra. ljuset i tunneln börjar skymta.... sånt gillar jag. vi levererade även 96 shoppisar till ICA Grytan. woho, vi är så grymma! vi har gjort succé med vår lille bäbis Shoppis i Västmanland och vi är stolta som aldrig förr. För alla som redan införskaffat er en sådan (ni är lyckligt lottade) finns det fortfarande refill till salu......först till kvarn! vi lägger ju ner företaget SNART och det vore ju tråkigt om ni gick miste om detta!

igår ville jag dö inför beep-testet idag. men jag känner mig lite lugnare justnu. lite mer det-får-gå-som-det-går-känsla. skönare det i alla fall!

nej nu måste jag på jätteriktigt sätta fart med r e  l i g i o n och katolocismen. så måste det bli. innan jag måste trampa iväg till finnarnas stolthets house på vega. åh. jag saknar vega litegranna ibland förresten. fast på nåt sätt gör jag inte det. det känns bra att jag tröttnade efter 18 år. var jobbigt om man aldrig tröttnar på ett hus och därför måste/vill bo kvar där resten av livet. fy så deprimerande! eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0