chori chori

slapp slapp slapp seg-dag. skönt att sova. men lite ångest får jag att vara såhär oaktiv. jag är inte van. jag mår inte bra av det. imorgon måste jag aktivera mig igen. imorgon.

jag mår lite sisådär. jag har känt efter lite för mycket kanske. men det gör inget, för imorn börjar jag igen. jag får dock dåligt samvete för ett och annat. att jag aldrig lär mig. det kanske hör till mig. att jag ska vara såhär resten av livet. eller så blir jag bättre imorgon. vad vet jag. vet du?

jag tänkte utnyttja dagen till plugg. men jag har gjort allt annat. fast det är ju inte försent än. jag har iaf ringt högskolan o pratat med någon brud där. behövde lite help. lite lite klarare blev det i alla fall. det lutar åt en tyskakurs till hösten mer och mer. jo, jag vet, jag kommer ångra mig när jag väl sitter där och pluggar. men det kryper i kroppen vid tanken på att jag borde lära mig mer saker nu på engång. jag kommer ju ändå jobba samtidigt. sen får vi se hur det går. i värsta fall måste man ju kunna hoppa av? det visar sig. undra om det är massa smartskaft ala 40-bastare som hänger där. eller om dom är lite mer som jag. det visar sig också. på lördag väntar högskoleprovet och när jag anmälde mig lovade jag mig själv att träna till det. damn jag är så utsliten efter allt tränande. eller inte. jag vet nada om det där provet... vet bara att jag kommer känna dig totalt efterbliven. jag kan ju inte sånt där. det är liksom det provet min smartaste brorsa gjorde för jättemånga år sen och lyckades jättebra på. vi konkurrerar ju snart. jag är inte redo. när ska jag bli smart egentligen?

ikväll blir det fotbollsmöte och sedan direkt sigurdsgatan 25 och välgörenhetskonsert. det ska bli riktigt nice faktiskt! jag hoppas det kommer massa folk, det vore svinkul. de som stannar hemma o kolla på champions league kan ju ta sig....


Kommentarer
Postat av: whhaewhoho!

DU ÄR SMART FAGRA MÖ

2008-04-04 @ 11:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0