jo, jag diggar dig du sköna människa, jo det gör jag.

helt jävla fast. jag hamnade (okejdå. det var ingen slump) på en blogg och.. ja vafan hände sen? plötsligt var jag fast. jag diggar dig du sköna människa som framkallar denna känsla inom mig. rätt rejält. lite för mycket kanske. jag funderar på om jag ska försöka göra mig av med denna ovana medan jag inte är totalt jävla fast, eller om jag ska skita i allt vad dåliga ovanor heter och fortsätta charmas av dina härliga bokstäver. eller vafan, det är inget att fundera på. det där steget "helt jävla fast" är redan paserat. slipper jag tänka på det där beslutet då. skönt.

veckan bestod av pluggmarathon och.. inte så mycket mer. eller i varje fall ett försök. jag har kommit fram till vad lite beröm kan göra. igår köttade jag filosofi  i närmare bestämt 7 timmar. det sjuka är att jag var jävligt effektiv. jag bestämde mig för att filosofi var det tråkigaste och mest världelösa ämne vi har. 7 timmars sömn senare mejlade jag över mitt arbete till kanske världens grymmaste harry. ytterligare 7 timmar senare (är jag snurrig eller har jag skrivit 7 timmar typ 7 gånger nu?) fick jag tillbaka det från harry. han är rätt snabb på att rätta. typ snabbast i världen. jag fick massa beröm och han ansåg att jag var bra på att analysera och borde sikta på MVG. inom loppet av ungefär 30 sekunder (jag var tvungen o läsa om det några gånger, trodde inte mina ögon) ändrade jag mig plötsligt angående min inställning till filosofi. haha well.... det gick rätt snabbt va? bra jobbat lorra. (eller harry..).. (..eller mutti som hjälpte mig i cirka 5 timmar igår kväll)

pusspådet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0