tipp tapp

jag som hade sett fram emot det här lovet som aldrig förr.  trodde det skulle bli ett lugnt och fridfullt lov. men no no no, värre än stressigaste pluggveckan. inte den blekaste aning om varför jag alltid lyckas fånga 5000 bollar utan att kasta ifrån mig dom. borde bli som alla andra i guess... skicka över alla bollar på någon annan illa kvickt. men någon måste ju fånga alla bollar som finns i världen också. det råkade visst bli jag. men jag är inte bitter! längtar redan till jullovet. hoppas på lite frid då iaf. nästan börjat få lite julstämning ändå, julmust, julkalendern och tomtar på coopan. det var på tiden! kan knappt bärga mig tills julkalendern börjar. 1a december 07.15 (ni skulle bara våga byta tid) sitter jag jävligt bänkad, det är det enda jag har koll på just nu. jiha, nu ska jag gå och göra julskinka. jag som har så lite att göra..... jätteskönt att kunna ägna sig åt sådana där värdelösa saker- oh ja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAAH

2007-10-29 @ 23:51:19
Postat av: lorra

MEN PUSS ÄLLIE

2007-10-30 @ 12:54:28
Postat av: Anonym

MEN PUSS

2007-10-30 @ 15:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0