storstadsallians

fan vad jag hatar mig själv idag. kanske världens dåligaste måndag idag. förlåt, lovar att efter detta inlägg ska jag sluta sprida negativ anda, på heders! det kommer ju bögdagar titt som tätt men denna va verkligen trippelguyig. men den är snart över, eftersom jag snart ska sjunka ner i skönhetssömnen. det ska bli skönt.
jag är så jävla knäpp. stressar upp mig för skolan om och om igen. trots att jag vet sedan 288282 miljoner ggr tidigare att det inte hjälper att stressa upp sig, trots att jag vet att allt löser sig. även om det inte alltid blir bra så löser det sig på ett eller annat sätt. är det bara jag som är cp i huvudet och aldrig fattar det, är det vi svenneskallar, eller kanske rentav ett människosymdrom att stressa upp sig? typ världens onödigaste beteende. det hela grundar sig på att jag är bra på att skjuta upp saker. suger på att ta tag saker, tycker jag. men när jag gör grupparbeten slutar jag ändå inte förvånas över hur vissa typ aldrig tar tag i det man måste göra. kanske för att jag gör bättre ifrån mig när andra är beroende av mig? kanskekanskekanske. men påverkas av andra göra jag mer än jag borde göra. ibland är det bra, som nyss på msn när jag fick en stressattack pga affärsplanen. haha amanda behövde bara säga typ 2 meningar och det fick mig att tänka till hur onödigt cp jag var.

min mamma är nog världens bästa mamma. precis som alla andra också säger om sina mammor. men hon är den bästa för mig i alla fall. sjukt hur grym hon faktiskt är. när vi var små röstade jag och mina knattevänner om vems mamma på gården som var snällast och min vann faktiskt. haha sådeså. hon är jävligt smart och hjälper mig med allt. precis allt. oftast med för mycket. som att tänka. om jag inte kan fatta ett beslut ringer jag henne på stubinen. som om jag ska träna eller plugga t ex. hon låtsas att hon får mig att tänka själv.. det brukar börja med att jag tycker motsatsen men plötsligt har jag ändrat åsikt helt och hållet till det hon tycker. haha sjukt hur mycket hon påverkar mig. alltid när jag var liten och frågade hur hon kunde veta allting sa hon bara "mamma vet allt" och det har hängt med i guess... nu när vi gör företag bollar jag idéer med henne varje dag. det är grymt skönt, vågar inte ringa mina kollegor alltid ÄN, vill inte visa vilken tjatlorra jag är på riktigt än (haha). ne de som vet vilken drygis jag är på riktigt (haha) är nog kicki, klara och kim. kanske emma och susanna också. hela högstadiet ringde jag klara eller kicki varje gång det dök upp ett problem på matten eller i något annat ämne. i 1an ringde jag emma eller susanna. nu i 2an och 3an har jag fått tänka väldans mycket mer själv. det har nog varit nyttigt.. det roliga är att amanda o co nog tycker jag frågar mycket redan nu... haha jag som hållt igen väldigt mycket.. (hej mandy:)
men klara ollson är en person jag saknat massa. var väääldigt bortskämd med dig i klassen! haha sjukt, kunde ringa o väcka dig 12 dagen före ett prov och du gick upp o löste mattetalet åt mig... och ändå fortsatte du på något konstigt vis gilla mig? haha du är grym vettu! mer osjälvisk dude får man leta efter...

bye
ps. tack för våffelsällskapet alex!
ps2. massa otack för naturlektionen o*a, du suger somfan.


Kommentarer
Postat av: mandiii

Kära Lotta. Du är frågvis, och det är bra - tro inget annat! Du får fråga oss hur mycket du vill, saken är den - i de flesta frågor du ställer så VET jag, med säkerhet, att du vet svaret själv!! Jag vet att du kan mycket om du bara tänker typ en sek till.:)

2007-10-22 @ 23:29:16
Postat av: lorra

haha jag har hört det där förut... jag är nog helt enkelt för dålig på att tänka? ;)

2007-10-23 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0