solsken i mörker

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

kick off för UF idag. jag hade nog högre förväntningar, men micke genberg va där och höjde måttet rejält. tur för UF så att säga. några pinsamma jävlar fanns där och jag kan bara be till babaji själv att jag aldrig någonsin kommer tala inför en publik som känner såsom vi, publiken kände inför dom. meeeen det är väl inte särskilt troligt med tanke på min vanliga tur.. för att undvika det måste jag nog stänga in mig för resten av my life. hmm. det tåls att tänka på!

vårt företag rullar iaf på nu och det finns massa hopp för oss! hatar bara ibland att jag är så hyperaktiv att jag får panik om nånting blir lite fel eller inte gjorts i rätt tid. ibland kanske det är bra.. men måste jobba på den biten. innan jag får kicken... he he

blev ingen box i tisdags- till min stora besvikelse. det sög faktiskt. allt pga alex den lusen som kom försent. fan sova kan man göra på nätterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0