lustigkorv

halvbra dag.. började 10, hade en soft lektion med film och sedan luncha jag med de bästa vännerna i världen. ni uppfyller alla jävla kriterier. ni gör mig alllltid på så jävla bra humör! jag påverkas aplätt av andras humör och ni är fasen alltid glada. bara att säga tack och bock.
andra lektionen, naturkunskap (som förövrigt suger hårdast av alla ämnen thanks to lilla o*a var inställt!)  bra information av en s k lärare- sätter upp en lapp "inställt, jag är på asköviken" kunde du inte sagt det lite tidigare?
lärare är inte smartare eller bättre än några andra. that´s it. jaja, det bidrog väl till att typ halva klassen kom till den där första lektionen imorse istället för att ha en oförtjänt sovmorgon. alltid något. 3e och sista lektione var prov i rättskunskap och det gick väl inte superbra. är i en liten form av svacka. men jag hämtar mig snart.

haha såå nu vet DU! snackar bara massa shit, men jag gillar´t.
nu fick jag ont. måste sova.

ledig imorgon. YEZ! verkligen välförtjänt. tycker jag.

heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0