jodeå

tjue

har just en oförtjänt paus i mattepluggandet. jag försöker- men inte fan är jag smart inte. som om jag inte visste det innan..  ibland borde jag vinna ett pris i den som anstränger sig mest- men får ut minst av all ansträngelse. kul att man kan vinna nåt!!

banandagen idag avklarad. tråkigt att vissa dock fuskade riktigt rejält. well.. man trodde ju inte att man skulle behövde skriva utförliga regler till en tävling som denna, men det har ju visat sig under dagen.. (inga namn- ALEX). haha fin idé ändå kära initiativtagare, ni gör skolan så rolig den bara kan bli och jag önskar att jag fick dela dagarna med er meeeeera. ni är sjukast och jag älskar de sjukaste.

jag och mandy vad duktiga idag och försökte iaf tänka..


hellre död än trist.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha, jaa fan hellre dö än trist ;)

2007-10-24 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0