bra dag

trots att detta var vår lediga dag tog jag och bella oss i kragarna och besökte hennes muttis jobb. vi skulle göra en marknadsundersökning angående vårat företag, Handle it UF. det gick riktigt bra, alla (utom rolle, som kan ta sig) har bara gett positiva reaktioner på vår lilla manick. om vi jobbar hårt kan det här bli riktigt jävla bra. men då gäller det just att kriga, och att vi gör det allihopa. jag och bella har hand om ekonomi och marknadsföring. det kommer bli grymt svårt, men fan så mycket vi kommer lära oss! jag kan ha svårt för att samarbeta ibland, tyvärr, om det är någon som man själv måste kontakta o pusha på hela tiden. har en del erfarenhet från det... men du&jag bella, fasen så bra det ska bli! justja, en stor eloge till bella också som tog fram ett förslag på loggan igår. haha inget kan göra mig gladare än folk som tar tag i saker och ting!
kanske dock en större eloge kom jag på, till amanda som gjorde förslag på loggan från början. mandy, våran alldeles egna VD- ingen kunde passat bättre! och när jag ändå är i gång- mallan har gjort ett mycket fint jobb på skissen:)

idag blire massa pluggis. sedan box med alex ikväll. något jag verkligen saknat. joumanas o mina boxtimmar på friskis- det var fina tider!
haha det fick mig att tänka på förrförra julaftonsmorgon när jag och jompa gick på spinning. självfallet var även tomtemor på plats- fina minnen:) dårar i sina bästa vårar! sjukt hur en liten människa i ditt format kan göra en lorra så jävla glad.

förresten nämnde jag att det endast är 8 dagar kvar till jag på riktigt faktiskt fyller 18 bast?


Kommentarer
Postat av: mandi

lotta- en eloge till dig, en superduperstor en! tack för att du alltid är glad och positiv! uppskattar det då du vet att jag kan vara butter! men med dig går det typ ej jueh!!!!

2007-10-04 @ 17:29:39
Postat av: lorra

haha söt, du vågar ju iaf ryta tillllllll, me like ;D

2007-10-04 @ 17:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0