wopido

lala igår va det en bajsdag. men vinden vände inatt eller nåt. thank you babaji för det.
hellre snö än depp. vårt företag är på uppgång och jag gillart! årets julklapp- helt klart!!!

låt mig göra lite gratisreklam. jag är med i ett uf-företag, Memento UF (betyder typ kom ihåg, minnessak)
vi ska sälja en produkt som heter Shoppis som är sjukt smart vill jag lova! du stoppar i den som kundvagnspollett och vinklar sedan upp den. på så sätt har man hela tiden ens (jävla) handlingslapp till hands. den där som alltid tycks försvinna. givetvis medföljer även penna och pennhållare, allt för att göra det så bekvämt som möjligt vid storhandlingen!! wopido, erkänn du vill ha den? finns även i klatschiga färger som blått, grönt och rött. det kanske bästa av allt är att du sätter upp den på kylskåpet när du inte använder den i affären (magnet) och på sätt har du alltid koll på inköpslistan även i hemmet, fyller på vart efter något tar slut. du kommer aldrig glömma dina rabattkuponger heller, eftersom du fäster dem bakom häftet! skulle kunna snacka i 11 år till om hur grym denna lilla manick är, men jag tror budskapet gått fram? här nedan syns bilden på vårt underbara lilla barn!! haha

image10

perfekt julklapp till den där släktingen som det alltid är så svårt att köpa till...
endast 59 :-     
nämnde jag förresten att den går att ställa fritt på ett bord också med hjälp av den gula polletten?

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHA, lotta gör reklam, i like it ;)

2007-11-07 @ 18:47:40
Postat av: lorra

haha gäller ju att passa på! erkänn du vill ge en till din mamma&pappa, en till din syrra, en till din brorsa och en till din farmor i julklapp?:) du kommer ju billigt undan med en jävla bra grejjjjjjjj! jag ska fan ge alla mina släktingar:D

2007-11-08 @ 22:41:45
Postat av: sanna

hahah jaa det är sant, ska nog iaf köpa en till pappa i present, det är ju ofast han som handlar;) vad kostade den nu igen? haha

2007-11-08 @ 23:13:52
Postat av: lorra

haha jaa han blir säkert glad :D assvårt annars o komma på nåt till farsgubben ju! eller varför inte farsdag? haha:D den kostar 59 bara den, sen har vi ett öppningserbjudande nu att man får 5 st extra refillblock och 1 till penna med på köpet för 79 WIHO

2007-11-09 @ 15:02:49
Postat av: sanna

ooooojojoj ;) jag kör nog till julen jag :D

2007-11-10 @ 00:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0