så vad är på gång

visste du att sverige är världsmästarnation i grundämnetsjakt? värt att hurra för, jiha!

så var man här igen. dan före slickedan så att säga. skolan imorgon kommer vara mer än trist, det är en sak som är säker. och naturkunskapsprovet kommer gå mer än slickdåligt. MEN jag är glad ändå! föööööör att...... hmm. tja, varför nu igen? jojustja för att idag fyller klara ollson 18 barre! det var verkligen på tiden LILLA(!) du!  och sen är jag ovanligt glad för att det är klart att jag kommer sätta min fot i jamaica. kan fan inte bärga mig förrän jag gått i land och är där på riktigt. kanske koolaste upplevelsen in my life. hade det vart en vanlig trist sola-på-stranden-resa till teneriffa eller nåt annat tråkigt ställe hade jag åkt dit för att sola bara. ellernej, hade nog hellre stannat hemma för att slippa komma efter i skolan.. haha. men nu är fanimej upplevelserna viktigare och inte ens 100-dagarsfesten kan stoppa mig. nu har jag jävlans höga krav på stämningen i jamaica,så please gör mig inte besviken. sen stannar vi även vid mexico och ett till ställe jag glömt... hmm mindre viktigt!

på lovet har jag gjort så många måste-göran att jag tappat räkningen. men det var väl bra.. antar jag. ett roligt måste-göra var rättegången. även fast det bara var typ ett fult missförstånd har jag inte kunnat släppa det. typiskt mig kanske. skönare än skönast att affärsplanen blev klar någon gång och även blev inskickad. synd dock  att vi ej hade läst tävlingskriterierna, he-he-he! men vad är väl en bal på slottet?
idag sprang jag och älliehoe milen. hon är en gammal erfaren löperska och därför lurade hon ut mig. ringrostiga jag är mycket stolt! nu jävlar, denna säsong ska bli den bästa någonsin. aldrig förr har jag varit så taggad för någonting, känns det som! efter milen tog jag och ällie kanske världens osmartaste beslut- vi åkte och solade. haha jag rekommenderar varmt att det är supermysigt att dra på sig lökiga kläder efter att man solat.... mmm det är så mycket skönare att trampa hemåt då:) tur att kapten röd - stjärnorna finns här gjorde min hemväg grym ändåååå 

allt du äger är ingenting värt om du inte väljer vad du har kärt
o ditt hus är aldrig något hem utan kärleken du aldrig tog hem
så vad är på gång nuuuuuuuuu


Kommentarer
Postat av: mandiii

åh fy faaan vad coolt med Jamaica!! fett avis

2007-11-06 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0