ho ho ho ho

DM i fredags fick ett tråkigt slut. många var nöjda med vår insats. men jag kan inte vara nöjd om jag inte vinner. sån är jag. "vi spelade jättebra, borde vara nöjda med oss själva" tyckte vissa. visst, vi gick obesegrade genom gruppen, men det räckte inte. vi kom på samma poäng som gif, men de vann på målskillnad. därmed var vi ute. jag är fan inte nöjd. läget kanske hade varit annorlunda om jag varit nöjd med min egna insats. men den va ganska så katastrof. ingen idé att grubbla över det, ny vecka, ny säsong, nya träningar. nu jävlar.

igår blev det chill ala prill med katten. vi tänkte dra till taj mahal för att kolla in rootvälta. det hade varit soft. men det var något som fick oss att tänka om. det blev nice ändå. vi drog och hälsa på några gränden-anhängare och chillade där några sek. hann bli rastlös bara på de minuterna. det är nåt jag inte gillar med att f i k a på gränden på kvällen. ytligt och trist. stämningen alternativt luften andas negativt. nåväl, sedan begav vi hos till röda hemköp och inhandlade julmust och snus. var ju meningen att jag skulle få köpa det för första gången som 18-åring. få visa legg liksom. jag har ju glömt det. men det blev lite fel. men världen gick inte under för det. känner mig inte så lite tuff med en dosa i väskan. när den inhandlades tänkte vi dock inte på att vi inte snusar. he he. sedan gick vi vidare mot mälaren och alex place. precis utanför frågar jag ällie "vart haru mange ikväll då?" (alex gran) vi hade nämligen sett hans family tidigare, "han är i sthlm hela helgen". 2 sek senare möter vi honom trappan. såkandetgå. han ändrade sin plan från att parta till att chilla med oss. chillkvällen blev till chillnatten, som även innehöll snöbollskrig. jävligt soft med kramsnö. jävligt blött också. men sista målet vinner ju.. det vet ju alla. alex och min pakt gick hem, kunde därmed sova gott. chillnatten fortsatte och nådde sitt slut vid 5-tiden. kändes som när man var liten och sov över hos varandra "vi är uppe hela natten". haha det var ju inte så lite mysigt på den tiden. mitt rekord slog jag nog med vesslan, ändå till 7-snåret höll vi oss vakna. justja vi kollade på 1408 också. jag, alex och hennes gran alltså. den var väl lite lagomt softistikerande. om man nu kan säga så om en skräckfilm. fan så jag skriver. och oj så jag svär. jag hoppas inte du läst ändå hit, eller då måtte du verkligen gilla mig. du har alltså inte slutat hoppas på att någe intressant kommer? eller så har du fått en vanlig tvångstanke. jag vet hur det känns. men bara lite till.  vi glömde ju dricka julmusten. lite katastrof.  vi som gick ändå till hemköp o allt. men jag fick min bonaqua iaf. en hög femma på den. 2 viktíga beslut hann även fattas under kvällens gång. på nyår drar vi till london, nästa helg testar vi nya fanta mango och på måndag börjar triominmio återigen. det där blev ju 3 till och med. det var som fan.


det var nog allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0