flytet flyter

igår var en för jefffffla bra dag. företagsekonomiprovet, äntligen avklarat, det kändes rätt bra också. det sjukt långa hålet efteråt spenderades med några grymma dudes på stan. sedan hann jag med lite chill-tid med katten innan det bar av till den fruktade mattelektionen. men jag och malin- racers som vi är, jobbade på i turbotempo (en underdrift) och hann klart långan väg före alla andra, jiha, vilket betydde sluta-en-halvtimme-tidigare-och-hinna-fixa-första-tjing-till-monter-plats! lätt att vi hade bästa platsen. och lätt att vi har snyggast. fan så snygga och grymma vi var! sålde sjukt bra, för att vara på öppet hus då ingen är där i shopparsyfte. hur mycket har vi sålt nu egentligen, inklusive beställningar? 150 stycken kanske? leverantören skrev efter vår första beställning "förra året sålde ett UF-företag 200 stycken och var mycket nöjda"- ha ha ha, släng er i väggen;) 
även sivan fick lust att vara snäll för en sekund och ställde in de första två lektionerna idag= sovmorgon till halv 2. plötsligt flyter det mesta, länge sen fan.

det enda trååkiga är att det ser ut som jag missar inomhus-DM nästa fredag. jobbar ju såklarre. min tränare tyckte jag skulle ringa min chef och förklara the situation, "annars är han en kass chef", well.... jag tror inte det funkar. han erbjöd även sig själv att ringa, men vet inte om det vore så mycket bättre? uppfattas inte det som lite fegt att jag skickar min tränare? hmm... det blir som det blir... skulle ändå suga stenhårt, tränat fotboll 1 gång!

det fortsätter gå min väg- jag kan vara med på DM. tack babaji. men blä måste jobba idag, men det är det ju värt. fast jobb-ig helg, (haha där fick jag till det)- jobbar massa, idag 17-22, imorn 12-18, söndag 17-22. jorå, ser ut att bli mycket plugg och socialt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0