den gäspande munken omfamnar månen

jag och katten själv va på friskan idag. inte riktigt som vi tänkt oss... haha men det roligaste på länge hände.
ni vet när det är sådär jättetyst någonstans och man befinner sig med främmande människor, man bara måste vara tyst- men ddet går bara inte. precis så va det, fast tusen gånger värre. hahaha garvar på mig när jag tänker på det. efter att vi hade kört hårt ett tag vart det dags för chi gong, något som jag kört efter andra pass förut, så det va inga nya grejer på så vis. nytt var däremot att ledaren berättade vad ställningen heter.
först ut var "noshörningen siktar mot stjärnorna"- medan hon blundandes sträckte på sig med största möjliga inlevelse. jag kände att alltfler började kolla på mig när jag stog där på tå och försökte hålla mig från att brista ut i ett riktigt jävla asgrav. ett sånt där som håller i flera minuter. jag kämpade som en råtta efter mat för att slippa den pinsamma situationen. haha det var inte roligt faktiskt. konstigt att man inte bara förknippar skratt med något roligt ibland! när jag tänker tillbaka nu var det ju för jävla kul, men just då ville jag bara därifrån fooooooooort!
jaja, sedan var det "den gäspande munken omfamnar månen"- HAHA då brast deeeeeeeet! seriöst den som kom på dom där namen måste haft en jävligt bra dag........
och sist ut "tranan släpper ut sina vingar". under dessa, kanske 5 minuter fanns det en mening som ekade inom mig "fokusera lotta, fokusera fokusera"

tillåt mig att skratta igen........... HAHAHA, hänvisar även till anna hultgrens bd


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHA du måste berätta imorn också mahaha

2007-11-12 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0