tummen upp!

För livet just nu. tänka sig att ett gult klott där uppe kan ha sådan positiv inverkan på människor. plötsligt leker livet, liksom! plötsligt har man inte samma lust att loda runt i en stor mjukisoverall  längre. vårskor, vårkläder- lovely! man riktigt ser hur alla får den där lilla kicken och bjuder på ett leende! I´m so happy ím so glaaaaad eftersom:



  • SOLEN SKINER

  • jag är glad! (kanske för att solen skiner?)

  • matteprovet inte gick alltför dåligt och jag har inte tappat stinget i deustch ännu!

  • jag har bestämt mig för att kriga för det jag vill

  • jag får spela fotboll i grönt gräs om inte alltför länge

  • jag ska till italien snart

  • jag har grymmaste chicksen till vänner

  • det går bra nu

  • jag ska ut på promenad med alex nuuuuuuuuu

VAR GLAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0