hoppet försvinner sist, hoppas jag

tråk-dag. jätteledig från skola. typ apskönt. men om jag ändå kunde få någonting vettigt gjort? typ plugga en halvsekund eller så? riktig svacka jag hamnat i på den fronten. det säger bara stopp. går inte. vill inte. kan inte. fan! måste ta tag i mig själv på riktigt. jag har flera timmar på mig nu, borde utnyttja. ska utnyttja! gogogogogogo lorra! 

nu har alla italianos anlänt. lite trevligt sådära. speciellt nice att äntligen få möta den omtalade chipsy. fin tjej det dära!
på tal om ingenting- jag läste i aftonbladet att nicole richie och paris hilton i deras nya säsong av simple life ska bli viktcoacher. de ska hjälpa överviktiga att äta sundare och röra på sig. att nicol richie själv nyss lades in på sjukhus för uttorkning verkar inte vara en negativ faktor eller väsentligt överhuvudtaget. hmm a big joke, i hope? serrrri.. att jag ens blir förvånad egentligen, visar bara att jag fortfarande har ett litet hopp om att denna värld någon dag ska vända till det bättre. att aldrig sluta hoppas, är det det livet går ut på? att aldrig tappa hoppet om en bättre värld, för att sedan dö besviken?
welll... är det verkligen värt att hoppas, om man ändå vet hur det kommer sluta? fast.. har man något val egentligen? så länge man är vid livet och vill må bra får man aldrig sluta hoppas. det är iaf vad jag tror.

shaaan the man är ändå för grym. han är en av dem som för stunden gör att jag inte slutar hoppas.

justnu hoppas jag förövrigt på att en plugglotta ska komma från ingenstans, nypa tag i mina armar, lyfta mig från denna datastol, föra mig till min mattebok och ta mig till den värld där jag är smart. för visst finns det en sådan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0