götet klingar fint på tungan

Att det kan hända så mycket över bara en helg. min helg spenderades i götet. götet med kärlek fan! om man kan vara kär i en stad (klart man kan?) är jag det. stämningen är grym, speciellt när solen skinner, wunderbar för att precisera! jag och mammsen hälsade på brorran and his freundin, shoppade loss,  gick på bio osv. allmänt mysigt hade vi det, med andra ord.
en helg går så jäkla fort, gulp så hade jag käkat upp den! för att sedan komma hem och höra att missat en hel del smaskigheter i tråkiga västerås. då kom jag att tänka på hur mycket man missar, vad man än gör.
hur ska man kan bära sig åt för att rensa och bara ägna sig åt de roligaste, bästa stunderna i livet? går det?
tror fan inte det.. förresten skulle det ens vara kul att vara på "världens-roligaste-grymmaste-drag-party" varje helg? eller varje dag? näääefan, inte ett dugg. man kanske skulle börja ta och uppskatta den tråkiga vardagen lite mer. man får ju trots allt, oftast, dela den med de bästa människorna i ens liv. bara en sån sak!
nu när solen börjat titta fram blir man allmänt positivare, sköners värre, efter en bäcksvart vinter! men jag har ändå redan tröttnat på alla jävlar som gastar o skriker: SOMMAR, KOMKOM! alla vill väl ha sommar, men ey man, take it easy, chilla med en prilla. den kommer när den kommer. när den känner sig redo! (haha nej jag tror inte att sommaren är en person med känslor precis som vi)
den här sommaren blir fet förresten, höjdpunkterna är absolut bulgarien och gothia cup- längtar liiiite. men man behöver längta, det är nyttigt, tror jag.
jag tror massa jag, men vad skulle man annars göra? haha nej nu blev jag lite väl dryg. 
måste måste måste plugga matte. annars är jag körd imöra på provet. 
på återseende!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0