stop it

shuu. andas. landade äntligen hemma i v-ås för två dagar sedan. murri o varri kom hem igår från kroatien och imorn drar jag till sunny. fan så mycket det kan hända under loppet av några veckor. rätt sjukt, under vinterhalvåret skulle man typ döda för att någon av dessa händelser skulle hända. nu känns det lite halv-tugnt. men nej, jag ska fan inte klaga! om 2 dagar ligger jag på en glassig strand o glassar mig på det allra glassigaste viset.

gothia förresten. fråga inte. det gick skit. bättre tider är på väg. jag hoppas på det bästa.

sunnny beach, stället som gått från ett partyställe till ett våldtäkts-och-mordplats-ställe drar vi som sagt till imöra. det känns blä på ett sätt, tusen v-åsare och allt som hänt- men samtidigt ska det bli fucking interesting o skapa sig en egen uppfattning om vad tidningarna skrivit. ni ljuger ju så jävla bra.

nu vill jag läsa alex blogg och bara chilla för en minut men det fungerar inte så i min värld ljust nu. snarre ska jag befinna mig på stan o träffa klirre. fixa allt det sista inför sunny. sånna där grejer som gör resan bra ni vet. det blir mys. MYS. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0