som om ingen fanns

jag har gått från en lam bloggare till en riktigt rapp en. på slutet har jag ju skrivit för mycket nästan. om det är för att jag ändrats som människa eller för att jag helt enkelt har mer att skriva av mig vet nog bara... gud?.. eller möjligtvis babaji.

jag har precis gått igenom ett stort lyckorus. blev sådär obeskrivligt glad på en sekund.
jag skulle jobbat 14-22 på kimpas födelsedag. hon fyller 18 jävla bast och inte nog med det- hon bjussar på käk på atrium. helt jävla underbart. frågade alla på jobbet och den ena hade en bättre förklaring än den andre. men drog en sista chans och det resulterade i att jag jobbar 06.45-14 istället!
kuljul att gå upp halv halv 6 när man jobbat till 22 dagen innan. ÄSCH DET ÄR DET VÄRT JIHAAAAAA!!!!!

idag köptes det lite presents till kimpa och det blev braaa bättre bäst!  (lorra avancerar)
jag o johanna drog till donken för att hälsa på jompa då hon jobbade sin första dag idag. det var en mycket trevlig syn! många människor har en förmåga i sig att göra människor glada, men jompa är tammefan speciell på det planet- hon har något jävligt speciellt som gör att människor genast känner sig bekväma i hennes sällskap o kan få dem att skratta på 1 sekund utan att bruden knappt förstår det själv... sedan att hon tar för sig som ingen annan mänsklig varelse vågar- dessa egenskaper med flera passar perfa i det yrket (bara genom att säga "det yrket" istället för "på donken" kändes det hela väldigt mycket mer seriöst, he he). jag är säker på att hon kommer stortrivas. det enda negativa är att jag kanske får se hennes vackra face mindre nu om hon börjar jobba ihjäl sig.. 

nu sitter jag o diggar lite sköners musica. fan vad soft jag är. eller nej, den här låten är fan inte ens bra. 
stämningen höjs lite med en palestinaliknande sjal jag införskaffade idag, fast jag underviker helst  ordet palestinasjal, varför vet jag inte. den här är koolare- det är faktiskt hjärtan på. justja, en klänning hann jag också med att köpa. fan jag är rätt effektiv.  

nej nu måste jag ta tag i denna gräsliga musik som strömmar ut genom våra högtalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0