slide along side

jag har bytt till en annan, ful, bakgrundsmall. lite variation, alltid nåt! 
jag skrev förut om min krigarvecka på jobbet, och det skulle faktiskt bli värre än så... i fredags jobbade jag 17-22. dagen efter (igår) skulle jag jobba 10.30-16.00, wei inte så farligt, tänkte jag. men sedan kom en kille på mitt jobb och frågade om jag vill jobba till stängning också, dvs 10.30-22.15.
VISST sa jag, dumma dumma jag. okej, pengar är guld värt, men till vilket jävla pris? jag höll på att svimma de sista två timmarna lite hela tiden. killen som frågade, rätt smart taktik. han ringde på mig, jag kom, han sa: 1: du jobbar riktigt jävla bra när du kommer igång det sak du ha en eloge förr, det är det inte många som gör! 2 : vill du jobba imorgon till stängning? ha ha ha jag föll ju direkt, nefan ska nog ta efter den där taktiken, jag menar.. den funkar ju?! (om man är tillräckligt dum, he he)

det var massa som gick fel också. bla lyckades hon som hade jouren låsa in både sitt passerkort och sin jourtelefon inne i rummet där kassaskåpet står (givetvis kommer hon inte in utan kort och vi som jobbar behöver nå henne hela tiden) haha, men det löste sig. konstigt att det inte var jag som gjorde det förresten, sjukt konstigt!

wellwell nu är jag ledig en hel jävla dag, värsta lyxlivet jag lever!
och idag kommer peace and love bruddsen hem, wihoooooooooo! jordgubbar, alex, mjölk, jag och kryddpeppar. sådan jeffla fin kombination (jeffla för din skull ällie)

justja, i fredags kom bror och carro hem(vadå hem? haha mitt hem)  från götet också, alltid trevligt eftersom vi inte ses alltför ofta. synd att jag jobbar asset av mig just nu bara. jag kommer till er den 15-21 juli, GOTHIA! det blir något kul!
jag drömde förresten 3 ggr att jag glömde min färgtid på balsam imorgon. haha är det ett tecken?

äsch lorra glömmer inget, skulle aldrig hända...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0