tjalla i din bra-lla

gårdagen var nice! inte en 10-poängare, men helt klart en värd kväll. middag och förfest hos födelsedagsbarnet och sedan utgång. utgångar får en ändå att tänka positivare på livet, i alla fall just nu i dessa dryga pluggdagar, som kan få en att hamna i ett mörkt, djupt hål. det gäller att fånga upp ljusa stunder som gårdagen för att inte ramla längre ner.. jag är jävligt tacksam som har er mina brudds, ni är sjuka och grymma. speciellt roligt vare ju att få vara med på susis och klaras första utgång- ni gjorde det bra. höhö. jag fick just en lyckokänsla vid tanken av att det kommer bli många utgångar med alla alla er framöver. äntligen har alla fyllt. alla utom emma då. förlåt emma. du blir starkare av detta.

idag borde jag gjort massa, men jag har inte gjort ett piss. känns soft det också. borde plugga matte. men hell no, det går bara inte. min mormor är söt. pratade nyss med henne om alla hemskheter, bombhot, lite politik och carl den 12e. jiha- jag känner att jag är på väg mot smartare tider

imorn är det första brasilianska jiu jutsu(?)-träningen med fotbollen. vad nu det är? det låter tufft i alla fall. känner på mig att det vankas en lök eller två.

och bäst av allt idag- sunes jul är fixad till imorn. så sjukt jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0