onsdag

idag har jag och bella bokfört i 3 timmar. kände mig väldigt duktig och ordningssam med alla papper och pärmar hit och dit. nu jävlar är det struktur på memento UF som gäller.

igår hörde jag en tant som ringde in på radion. hon ville hurra för alla barn som tar ögonkontakt och vinkar så glatt till bilar som stannar för dem vid övergångsställen. hon tyckte att det var så synd att inte vuxna också kunde vara så trevliga.

min första tanke var: men hallå, vilken jävla värld lever hon i? hur fan skulle det se ut? (haha)
men sen kom jag och tänka på jamaica och sydamerika. där är säkert kärlek på gatorna snarare vardag än undantag. det är vi svennejävlar som lever så jävla trist. låser in oss med trippellås i husen och öppnar inte för främlingar. vi blockerar helst så mycket som möjligt. utan att vi vet om det. vi skulle kunna göra detta land så mycket bättre. men vem ska börja?

jag lämnar er en rapport när jag är hemma från jamaica. kanske har jag jättefel. då blir jag ledsen.


Kommentarer
Postat av: du vet nog

dags att uppdatera din pulverskalle

2007-12-16 @ 19:02:24
Postat av: lorra

hållllll ut..... inspirationen tryter, hoppas du fortsätter älska mig ändå

2007-12-16 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0