jompa finns

äntligen fick jag träffa jompa. länge sedan sist nu. jag har några tappra jävlar som jag har måste-möten med ibland. you´re one of them.

jag tänkte på en grej. hur ska allt bli efter studenten? undra om verkligen alla drar runt halva jorden. som de säger att de ska göra alltså. jag vet vilka jag vill ha kontakt med, men kommer det bli som man vill? jobbig tanke. undra om jag om exakt ett år sitter i ett slott i usa. hoppas fan. eller nej, hoppas jag är hemma på jullov... haha

min vän alex satt en dag för sig själv och funderade på vad hon skulle svara om hon fick frågan "vilken den bästa dagen i ditt liv?" hon funderade ett tag.. men kom fram till att inget slog studenten. sen kom hon på att hon inte hunnit ta den ännu. tabbe. jag vet vilken min är.


kan en dag verkligen bli den bästa i ens liv när man vet om det innan? alltså förväntingarna är ju högre än upp till gud själv. men i så fall är det verkligen på riktigt. bara vi får springa ut först är jag nöjd. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0