jofan

alla är så deppiga såhär års. det gör mig deppig. måste försöka muntra upp alla innan hela världen faller samman. det vore ju lite jobbigt. det är ju förskutan juletider och allt. haha kom och tänka på lussevakan förrförra året. polisen stoppade oss efter att vi vart på lussevakan och skulle till skolan kl 7 på morgonen. vi cyklade utan lyse. snällt gick vi av och gick en bit... men fan vad trist det är att gå med en cykel. kan ju inte finns så mycket ovärdare? vi slog våra kloka stjärtar ihop och bestämde oss för att cykla igen. vi var ju faktiskt snortrötta. och hur stor är chansen att polisen kommer igen?

fast självfallet. polisen kom igen. denna gång klev de ur och var jaa.. ganska så ursinniga. den ena höll en predikan i cirkus 10 minuter medan andra mest såg sur ut. "har ni råd att böta 1000 spänn kanske?"  "neeej...." mumlade några av oss "nej, speciellt inte så här i juletider" viskade jag lite försynt. de andra tyckte jag va knäpp. men det var ju smart? kanske lite väl klatschigt för min smak. men ändå.




lotta säger:

va inte du med när vi blev stoppad av polisen på lussevakan?

s. säger:

JO HAHA

s. säger:

när äre lucia igen?

s. säger:

alltså när man stannar uppe länge

s. säger:

äre nu i veckan?

lotta säger:

jaaaaaaaao

lotta säger:

dagen före lucia kanske?!

s. säger:

jamen när äre lucia då?!


ha ha ha


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAH äsch....;) vissa måste vara pantade, det råkade just vara jag i det här fallet huhu

2007-12-09 @ 22:03:58
Postat av: lorra

hahhaha det tackar jag babaji för :) (idag frågade jag mama när våren börjar)

2007-12-09 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0