inget gör någonting, för vad gör det?

det finns inget bättre än det här. eller jo, men helt klart topp 10. sova ut. inte göra ett jota. inga måsten. det är jävligt nice. första dagen.. sedan måste jag börja aktivera mig lite. har lite svårt för den här stillheten- i längden.

jobb 17-22.15, sedan rusch hem och rusch ner till staden där det tydligen vankades utgång. alla förberedda och maxade till max. alla utom jag. men gör inget.

upp i gryningen imorn, tåg till huvudstaden och julhandel med pimpen. ska bli soft. sedan rusch hem och rusch till träningen. blir väl en o annan rusch i spåret- om vi har tur. för att variera lite sedan- rusch hem och rusch ner till staden. utgång igen. men det är då det gäller på riktigt. planerna justnu är först plurre och looptroop och sedan fools gold(?). det sistnämnda för att kimpen tydligen tyckte att det va sjukligt roligt förra gången. måste ju tro henne. men jag gillar inte att planera på ett lov, så det blir som det blir.



det här var ganska värdelöst. men det gör inget.


Kommentarer
Postat av: AMANDA

Hej..Du dem stod ju igår vid ica, jag behövde inte passa lovvan så jag var med lite.. titta mest på när de sålde typ 10 st. så vi står nog ej idag.. eller jag kan iafg nte.. men i sånna fall söndag?? på coopan. om vi måste innan jul. vad tycker du? för oss spelar de ingen som helst roll. jag kan bara på sön isf. aja vi får höras. pÖZz

2007-12-21 @ 09:55:29
Postat av: lorra

japp hörde det, pratat med både malin och bella! Jag o malin bestämde typ att vi skulle skita i det.. vi tog oss friheten att bestämma det för hon sa att ingen annan ville heller? haha skit samma.. är ju rätt drygt!:)

2007-12-21 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0