happy new year

nyårsafton imorgon. försöker hålla förväntningarna nere. men det är ju rätt svårt. allt som bara inträffar engång om året är ju speciellt. eller där ljög jag. men ni förstår my point. nyår är speciellt. viktigast enligt mitt tycke är iaf att man träffar sina nära och/eller kära (:) och får en bra start på det nya året. vissa har panic at the disco med att finna partaj, skumpa och grabbs. vafan allt sånt där gör man ju annars. har ni aldrig funderat över varför alla nyårsaftonar blivit så totalt jävla misslyckade? (iaf de senaste 5) jo, för att man drar fram och tillbaka i västerås för att hitta nåt perfekt som bara går att hitta med sina bästa grabbar! 

i år blir det fördrink, middag osv hos moi. det kan bli nice. lite jobbigt att diska. men det gör inget.




jag gillar inte att jag börjar 06.45 imorgon. varför är inte nyårsafton en röd dag? jag blir så ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0