en annan dag

mest en sjukling just nu. känner mig som en grining gammal hagga, fast lite mer positivt vinklat. måste kasnke rycka upp mig snart. vill inte.

jag tänkte på en sak. nu är det sjukt långt till nästa julafton. jag börjar räkna ned idag.


vinterprommis med morsan nu....... dagens goda gärning 1. sedan under dagen har jag som mål att skriva en labbrapport. det där lät bra. klarar jag det sistnämnda kanske jag dör av att ha överträffat mig själv.

klockan är nu 17:55. inga labbrapporter till synes. en kluring; jag skrev "under dagen"- men när tar dagen slut? för att vara på sen säkra sidan ändrar jag till under dygnet. det är okej.

klockan är nu 21:31. jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska följa "jag har ju 2,5 timmar på mig" eller "det är en dag imorgon också".

klockan är nu 23:11. jag gjorde det. jag skrev labbrapporten. och började på en till. pallar inte göra klart den. men det gör inget. inte måttligt stolt jag är över mig själv just nu. som en befrielse i alla måsten-göran jag har framför mig. det jag inte fattar är varför jag började med det oviktigaste. äsch. jag är stolt. som sagt. medan bruddsen rockar loss på plurre är jag en sjukling som sitter och skriver labbrapporter. linslös är jag ju också. ska jag ändå härdas kan jag lika bra göra´t ordentligt. då kanske jag känner att jag förtjänar en medvind. om det skulle komma en sådan alltså. man vet ju aldrig.

tack och godnatt.

/L

Kommentarer
Postat av: Amanda!!!!!!

Fy fan vad duktigt och starkt gjort!! fett avis. jag har inte tagit upp en enda bok. jag är sjukt stressad.. kill me pls!! Gott nytt år!! drar du till London eller vad ska du göra?

2007-12-27 @ 18:07:55
URL: http://amandanystedt.blogspot.com
Postat av: lorra

haha det bara att ta ett djupt andetag och göra´t - inga undanflykter! hoppppppas du får svinsvinsvin kul i sälen!!!!!!!!! jag är fett avis för det :) GOTT NYTT ÅR!!

2007-12-28 @ 23:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0