dan före dopparedan

är det bara jag som inte känner lukten av julen? skymtar den inte ens trots att jag spanat flera mil. fanrå.
jag begär inte en jul som den var när man var bara barnet. men jag har verkligen fö mig att det va lite mer jul på riktigt  t o m förra året? 

fan nu ropar la familia. dags för rond 3 på bingolotto.. blir så jävla lack om jag inte vinner nu alltså. då lägger jag ner.

nej. det blev inget. jävla fan. inget går ju min väg. om jag var gud exakt precis nu skulle jag sätta att gottgöra mig som högsta prio. jag har ju faktiskt haft min otursdag i en vecka nu. jag begär inte så mycket. bara en vänster lins? haha. typiskt mig. mitt sista par av linser, jag har inte så bra koll, en planerare skulle se till att inte hamna i endast-ett-par-kvar-situationen. but i did. och 1 par är ju alltid 1 par. jag sa högt "ta nu inte sönder den här för allt i världen". but i did. med nageln. fan också. precis innan jul. då dröjer det typ 2 extra veckor innan jag får dem. jiha. jag suger.

fortsätter snart. morsis tryter.

Kommentarer
Postat av: sanna

hahahaha jag skrattar på mig:)

2007-12-24 @ 00:18:32
Postat av: joumi

hahaha puuuusss för dig

2007-12-25 @ 00:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0