bulleribock

5e december. ganska bra dag, bortsett från en småstressig nisse inom mig. men han finns ju alltid där.
fick reda på att vi är heeelt lediga på fredag, jag har nog inte fattat det än. sjukligt sjukligt skönt! inte för att jag kan sova ut eller träna eller bara chilla ruset av mig. nej för att då kan jag plugga. jävla plugglorra. vart är jag på väg?  ihelgen jobbas det massa och får även finbesöp av antis&carro. på måndag vankas ett mysigt naturprov. jag styckar mig själv hellre. jobb igen på tisdag och på onsdag har vi organisation och ledarskapsprov. hur ska jag hinna plugga till dessa prov? hur fan ska man kunna planera sin tid när det inte ens finns någon tid? MEN DET LÖSER SIG JUUUUU! nämnde jag förresten matteprovet imorn? :) mmmmmmmarabou

jajajjajajaja bort från det där trista. fan min mango tog precis slut också. är det något jag har passion för här i livet är det tammefan mango. minst en om dagen. de från ica är godast. men det där sa jag inte. coopan rockar ju. justja personalmöte today, hoppas det inte tar flera jordsnurr.. sedan blir det eventuellt en springtur med katten. myyyyys.

ser fram emot onsdag massa, governor andy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0